24 februarie 2017

Împărţirea numerelor naturale

7 comentarii:

  1. Am vizionat mai multe lecti de pe educatieinmures.ro .Va multumesc ca ati postat aceste lecti pe saitul clasei noaste .

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut lectia si va multumesc ca ati postat-o.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vizionat si numerele de la 0 la 1.000.000 pe educatieinmures.ro .Va mutumesc pentru ca ne-ati informat de aceste lectii noi si interesante .

    RăspundețiȘtergere
  4. Cret Maria Cristina26 martie, 2013 16:01

    Da,am inteles tot
    multumesc pt. detalii

    RăspundețiȘtergere
  5. Cret Maria Cristina26 martie, 2013 16:07

    Am vizionat de pe educatieinmures.lectia noua.
    Va multumesc pentru ca ne-ati informat de aceste lectii noi,interesante si frumoase.
    mMultumim.

    RăspundețiȘtergere
  6. Este foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Marta Janka*11 mai, 2013 09:25

    Este frumoasa! Am inteles.....Multumim!

    RăspundețiȘtergere